KTU alumnų asociacija

KTU Alumnas - Antspaudas
visam gyvenimui!

Renginiai

P A T K Pn Š S

Šiuo metu asociacija vienija narius

Užsiregistruok!

Seminaras alumnams: Neuromarketingas, arba kaip verslai žmogaus smegenyse ieško mygtuko "pirkti"

2017-02-01

Kas yra neuromarketingas ir kam jis reikalingas? Ar neuromarketingas padeda spustelti malonumo centrus vartotojo smegenyse? Kaip neuromarketingas naudojamas reklamos, produkto pakuotės, internetinių svetainių ir dizaino srityse? Kaip galima išmatuoti vartotojo emocijas? Ar tokie tyrimai atliekami Lietuvoje?

Į šiuos klausimus seminaro metu atsakė KTU alumnė Eglė Vaičiukynaitė. Ji ne tik paaiškino, kur ir kaip naudojamas neuromarketingas, bet ir pademonstravo, kaip matuojamos emocijos.

Eglė Vaičiukynaitė: KTU alumnė (taikomosios chemijos bakalaurė, ekonomikos magistrė) ir vadybos krypties tyrėja. Penkis mėnesius stažavosi neuromarketingo laboratorijoje Milano universitete (University of Milan). Atlieka vartotojų emocijų poveikio vartotojų elgsenai tyrimus.

Atgal